Csiliskedéseim a kapszaicin jegyében...

Port of Chili - Csilikikötő

Port of Chili - Csilikikötő

A szószok főzésének folyománya...

2017. március 21. - Seafalcon

Vannak bizonyos Murphy törvények, amiknek folyományai vannak. Nos én az elmúlt napokban háromféle szószt is főztem: 7 POd - 7 SEAS, egy barbecue szószt, ami - ki hinné - BBQ névre hallgat, és egy Akai Erősítőt.

Nagyon szeretem a különböző szószokat főzni...

00szoszfozes1.jpg

Az Akai Erősítőben úszkálnak a Carolina Reaper és Trinidad Scorpion jéghegyek...

00szoszfozes2.jpg

Készül a barbecue szósz!

Viszont van egy folyománya, amivel nem tudok mit kezdeni... Van-e valaki, aki felhasználja a passzírozmányt?

p1170686.JPG

 Én megpróbáltam tegnap... de ez lett belőle:

00szoszfozes3.jpg

Nem igazán létszik, hogy milyen szép, majdnem feketére sült... pedig csak szárítani akartam!

De Murphy nem elégszik meg ennyivel! Van még egy folyomány! Itt van-e:

00folyomany.jpg

Első flakon: barbecue, második flakon Akai Erősítő, harmadik flakon 7POD - 7SEAS... Mert az úgy van, hogy a szósz főzése után marad egy csomó elmosandó edény, aminek a falán ott a sok finom csiliszósz. Nos, én alig vízzel mindent kiöblítek, és ezekben a flakonokban tartom. Ugyanolyan kellemesen csípnek, mehet levesbe, mindenbe... Szóval én ezt eszem...

A bejegyzés trackback címe:

https://chiliport.blog.hu/api/trackback/id/tr7812357577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása