Csiliskedéseim a kapszaicin jegyében...

Port of Chili - Csilikikötő

Port of Chili - Csilikikötő

Szomorú vagyok!

De nem adom fel!

2017. január 15. - Seafalcon

Sajnos bekövetkezett, amitől nagyon féltem! mert a félelmeim ellenére megcsináltam tavaly tavasszal a fóliasátrat. Kész lett, jól szolgált, most pedig tönkrement.

Szélcsatornában lakunk. A dombok úgy fekszenek, hogy az udvaron, és az egész tellken áthúz a felerősödött szél, és ezt bizony nem bírta ki a fóliasátor. Legyünk őszinték, nem tudom, nem tanultam a készítésének rejtelmeit, ösztönből és videók után építettem. Nem bírta szegény a borzasztó, sok-sok szelet.

Ezen a képen láthatod, mennyire megnyomta a szél...

0-folia3.jpg

A többin, hogy hol kopott el a fólia:

0-folia1.jpg

0-folia2.jpg

0-folia4.jpg

A kesergésnek vége! Tavasszal szétszedem, és készül belőle egy sokkal kisebb! Kész!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chiliport.blog.hu/api/trackback/id/tr7912127001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása