Csiliskedéseim a kapszaicin jegyében...

Port of Chili - Csilikikötő

Port of Chili - Csilikikötő

Egy rossz és egy jó hír, meg a hülyeségem...

2017. március 13. - Seafalcon

A jó hír az, hogy működik a palánta keltetőm. Február 25-i állapot:

p1170804.JPG

Tudom én, hogy ilyen pici palántákat nem szokás/szabad átültetni, de muszáj volt, hogy tudjam rendesen locsolni őket (ha Pestre kellett mennem hosszabb időre). És valóbasn, működött, mert most ilyenek:

p1170817.JPG

Ez a tegnapi, a március 13-i állapot. És még egy képen:

p1170818.JPG

Szóval nem vették rossz néven az átültetés, megindultak, mint a bolondgomba!

A rossz hír az, hogy vettem chili magokat, és két tízes csomagból egy mag sem kelt ki (Thunder Mountain Loghorn és Peter Red Peper), a harmadik csomagból (Trinidad X-Strain Red) viszont 4 palántám van, ez azt mutatja, hogy a körülmények megfelelőek voltak, de a magok... No, mindegy.

Most ráültettem pár Jamaican Red magot... ez jó fűzni való paprika.

p1170819.JPG

Remélem, ki fog kelni, mert ezek saját magok, és azokkal semmi baj, legfejebb annyi lehet, hogy ki tudja mi kel ki belőlük... Carolina Reaeper és Trinidad Congo Red között volt a Jamaican Red, hát lehet, hogy lesz nekem Jamaikai Kaszásom...

A hülyeségem meg az, hogy hova fogom én tenni ezeket a palántákat egy-két hét múlva, amikor már több hely kell nekik? Azt hiszem, a keltetőm tetejét átalakítom, és oda is teszek majd. Jelenleg a kelő magok vannak ott...

Most megyek majd a kertbe, és tervezgetem, hogy mit hova ültetek?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chiliport.blog.hu/api/trackback/id/tr3112333703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása