Csiliskedéseim a kapszaicin jegyében...

Port of Chili - Csilikikötő

Port of Chili - Csilikikötő

Indul az új szezon

1. bejegyzés, január 11.

2017. január 11. - Seafalcon

Az idén másként fogok blogolni. naplószerűen adom közre, hogy mit csináltam, hogyan, és miért.

Kicsit úgy érzem, hogy késésben vagyok, bár tudom, hogy nem. Mások már mutogatnak palántákat, és nekem még sehol sincs semmi. Családi események miatt az elmúlt három hetet Pesten töltöttem, és csak tegnap tudtam lejönni Akára. (A kocsim olyan volt, mint egy csilingelő üvegraktár, mert tele volt a maradék árukészlettel.)

Az első, hogy fel kell fűteni a lakást, addig reménytelen a csíráztatás. Tegnap és ma ennek eleget is tettem. Ma aztán elővettem a magjaimat, és beáztattam őket. Tavalyelőtt vettem csírázást elősegítő kuruzslást egy lett kutatócég kínálatából, így most abban áznak a cserépkályha peremén.

Ilyen számosan vannak:

Carolina Reaper Red - 22 mag a samenchilishop.de-től
Carolina Reaper sárga - 6 mag, samenchilishop.de
Carolina Reaper - 45 saját mag
Trinidad Moruga Red - 23 mag, samenchilishop.de
Trinidad Moruga Yellow - 11 mag,  samenchilishop.de
Naga Viper - 11 mag, samenchilishop.de
Naga Giant / Monster Naga - 11 mag, samenchilishop.de
Habanero Red Savina - 11 mag, samenchilishop.de
7 Pot Congo Chocolate - 11 mag, samenchilishop.de
7 Pot Yellow Brainstrain - 11 mag, samenchilishop.de
7 Pot Giant Yellow - 11 mag, samenchilishop.de
7 Pot Congo SR Giantic Red - 11 mag, samenchilishop.de
Habanero Yellow - 25 saját mag
Jalapeno - 20 saját mag
7 Pot Brown - 20 saját mag
Aji Amarillo - 20 saját mag
Trinidad Congo Red - 20 saját mag

Hát ennyit biztosan nem fogok kiültetni, mert:

- Nyilván nem fog mindegyik mag kicsírázni

- Nyilván nem fog minden palánta felnőni,

- Amit nem tudok elültetni, abból majd piacozom.

Délután betettem őket nedves vileda közé, és mennek be egy szívatótálcába, amiben egy fűtőfólia van. És utána izgatottan fogom várni, hogyan és miként kelnek ki a magok!

 

 img_20170111_151426.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://chiliport.blog.hu/api/trackback/id/tr4612117615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása