Csiliskedéseim a kapszaicin jegyében...

Port of Chili - Csilikikötő

Port of Chili - Csilikikötő

Átültetek!

S01 - 080. nap - 2016.04.01.

2016. április 02. - Seafalcon

A gordiuszi csomót úgy oldottam meg, hogy másodikán írom az elsejei bejegyzést, így nem veheted tréfának! (szmájli)

Szóval elérkezett az az idő, amikor a dzsungel áttekinthetetlen! Már a lomb túlnő a cserepek és poharak adta lehetőségen. Persze, szép a szemnek.

p1170099.JPG

de azt hiszem, nem jó a növénynek! Ezért Nekiláttam a ritkításnak! nagyobb cserepet kaptak, sajnos sem litert, sem űrtartalmat, sem méretet nem tudok megadni. Van egy csomó üres virágcserepem, azokat használom!

p1170132.JPG

Nem tudom, vajon nem szentségtörés-e, de én a virágföldet se nem perlittel, se nem kókuszrosttal hígítottam, hanem hallgattam a kertész szomszédra, aki szerint itt nagyon jó talaj van, csak túl kötött. Azt ajánlotta, hogy szedjem össze a vakondtúrások dombjait és azzal keverjem a minőségi palántaföldet! megfogadtam, mert túrásból több van, mint kell, így két legyet ütöttem egy csapásra!

p1170133.JPG

Az átültetetteket átvittem a fűtött melegházukba, így azok biztonságban vannak, és nőhetnek kedvükre! Nekem is maradt négy tálcám, három villany alatt, egy az ablakban várja a május második felét! Nagyjából hatvan tő palánta ment át, nekem is nagyjából ugyanannyi maradt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chiliport.blog.hu/api/trackback/id/tr138553926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása