Csiliskedéseim a kapszaicin jegyében...

Port of Chili - Csilikikötő

Port of Chili - Csilikikötő

Sírni szeretnék...

2017. június 16. - Seafalcon

Nagyon úgy néz ki, hogy az idén a 150 tő chinenséből alig 15-20-on lesz termés, ha lesz... Nagyon el vagyok keseredve.

Tegnap hazajöttem Pestről, rohanás a kertbe megnézni, mennyit fejlődtek, amíg nem voltam itthon (6 nap). Hát,, katasztrófa. Az annuumokon kívül semmi nem nőtt... satnyák, száradnak. Azt hittem, rosszul öntöztem, rossz volt az időzítés.

De nem. Valami miatt a növények kifordulnak a földből:

cr4.jpg

Látszik a száraz gyökere, oldalt van dőlve, amikor megnyomkodtam, az alatta levő lévő üregbe nyakig be tudtam nyomni:

cr3.jpg

(Bocs, a kép megfordult.) Ezt már hiába öntözöm... persze megöntözöm... 

cr1.jpg

És amikor vizet kap, akkor ott van a gödör, ahova le kell nyomnom őket...

A chinensék 80 százaléka ilyen. Ezekből nem lesz termés. A gyökerük nem tudott megkapaszkodni a környező talajban, nem tudnak fejlődni...  és nem igazán tudom, hogy miért van. Nem lehet ennyi, és ilyen kiterjedt "vakondhálózat" Talán pocok túrja ki? De az elrágná a gyökerét! Nem tudom, mi lelte szegényeket, és nem tudom, mit csináljak. Az már látszik, hogy annuum lesz pár tő, és a felsőbb sorokban pár chinense is növekszik. De az 54 tő Carolina Reaperből nem tudom, hogy fog-e talán öt tő teremni.  És a baj az, hogy hiába tömködöm vissza, pár nap múlva újra kifordulva senyvednek a növények...

Hát, az idén így jártam. 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chiliport.blog.hu/api/trackback/id/tr1912599377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása