Csiliskedéseim a kapszaicin jegyében...

Port of Chili - Csilikikötő

Port of Chili - Csilikikötő

L4-63-HR

S1 - 006 nap - 2016.01.18.

2016. január 18. - Seafalcon

Hát kérem, teljesen meg vagyok illetődve! Úgy érzem magam, mint egy friss apuka! Kikelt az első növénykém. A hirtelen keresztségben a L4-63-HR nevet kapta, ami lefordítva annyit tesz, mint: Lilával jelölt tálca, 4 jel, 6. sorban a 3-ik őkelme, ami fajtájára nézve Habanero Red.

Megmutassam?

Tessék, bár nem sokat látni:

cs1.jpg

 

Mindkét képen piros nyíllal van jelölve a picinyem. Ma reggel ellenőriztem a tálcákat, és meglepve láttam, hogy a takarófólia alatt egy kibújt palánta görnyed, mert nem tud kiegyenesedni! Muszáj volt lyukat vájnom a fóliába, hogy utat adjak a feltörekvő ifjúságnak!

A fóliát még nem vehetem le, mert kell a nedvesség a magoknak. de az a tény, hogy a 6. napon kikelt, azon "felettébb csudálkozom, és csudálkozásomat elhagyni nem tudván írom kigyelmeteknek ezt a" blogbejegyzést (a 12 éves Rákóczi Ferenc levele után szabadon... :-) Gyanítom, hogy a csíráztató hormonfürdőnek erős szerepe van a korai kelésben.

A tálca mellett van 3 kis cserép, mindegyikben 4-4 maggal. A történetük az, hogy elfelejtkeztem egy rendelésről, és egy nap késedelemmel vetettem el őket. Van benne 7 pot Brown, Rocoto Costa Rican Yellow meg Jamaican Red.

Így most azon töröm az okos buksimat, hogy a klert melyik részét törjem fel, hogy elég hely legyen a paprikáknak!

A bejegyzés trackback címe:

https://chiliport.blog.hu/api/trackback/id/tr498282736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása