Csiliskedéseim a kapszaicin jegyében...

Port of Chili - Csilikikötő

Port of Chili - Csilikikötő

Kicsi a Scorpio de legalább az enyém!

2015. október 16. - Seafalcon

Itt a vég!

Éjszaka volt annyira hideg, (tán fagyott is?) hogy az összes paprikám és az egy tő paradicsomom elpusztult. Ebből egyenesen következik, hogy a termést menteni kell, leszedni mindent zölden.

Elsőként a Trinidad Scorpion Butch-T paprikámat kerestem.

trinidad.jpg

Erről azt érdemes tudni, hogy kiültetés után két hónapig semmi, egy millimétert sem nőtt, és július közepén kezdett neki a feladatának. Szeptemberben virágzott, megjelent a három kis paprika, és aztán megállt, nem nőtt, ekkora maradt! ma kénytelen voltam leszedni őket. Hogy viszonyítani lehessen, a három darab mellé tettem egy gyufásdobozt. Hogy legyen fogalmad...

Aztán gondoltam, hogy ez még bébi, ez még nő, ez erősödik, meg minden effélét. nem lehet gond, ha az egyiket bekapom. Azért volt fontos, mert már régóta szeretnék egy jó erős paprikát megkóstolni.

Eddig a legerősebbnek a PRP-t a Peter Red Peppert éreztem:

prp.jpg

De megmondom, ez a picinyke bébi Scorpio olyan volt mint a lórúgás!  Megrágtam és megtámadta a szájpadlásom hátulját, és úgy belemart, mintha parázs lett volna!

Az asszony csak nézett!

- Mi van veled? Van olyan paprika, ami téged csíp?

- Nem, ez nem csíp! Ez kurv@ra mar!!!

Szóval, kicsi, bébi, de jóóó! És az enyém! Jövőre már több gondot fordítok rá, és lesz szép piros is!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chiliport.blog.hu/api/trackback/id/tr937973427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása